game gacor mahjong wins 3pola jitu pasti jepe pgsoftteknik sakti mahjong ways 2pasti scatter gates of olympuspeluang menang starlight princesstaktik paten mahjong wins 3rtp tinggi pgsoft paling gacorscatter hitam mahjong ways 2zeus ngamuk gates of olympuskoboi gacor wild west goldgame pasti gacor mahjong wins 3game gampang jackpot pgsofttrik jepe mudah mahjong ways 2jebol scatter gates of olympuspasti hoki main starlight princesstips menerobos dunia starlight princess www.idiapjgol.org - Grupo de trabajo en OTM-R

Grup de treball en OTM-R

OTM R

 

El grup de treball sobre OTM-R de l’IDIAPJGol va utilitzar l'informe del grup de treball del grup directiu de gestió de recursos humans de la CE en OTM-R. La revisió sistemàtica dels nostres instruments de contractació amb la llista de verificació de l'OTM-R ha permès a IDIAPJGol millorar la seva anàlisi interna, donant lloc a un procés millorat de "Atracció de talent" i una política OTM-R.

El resultat és la política actual IDIAPJGol OTM-R, d’octubre de 2017.

El grup de treball sobre l’OTM-R de l’IDIAPJGol esta format per persones de les unitats següents:

  • Unitat de Gestió de Projectes
  • Recursos Humans
  • Direcció
  • Àrea econòmica
  • Àrea científica
  • Unitat de Qualitat

Aquest grup de treball es va formar al 2016 com a conseqüència de la publicació per part d’Euraxess de la política en el Processos de Selecció Oberts, Transparents i Basats en Mèrits (OTM-R).